De Westereen, Dantumadiel, Friesland, Nederland

Jachthaven/Camperpark Kuikhorne

Camperplaats bij de jachthaven - diverse plaatsen aan water, aan haven, op grasveld bij haven - stroom met muntautomaat - sloepverhuur - reserveren niet mogelijk - volg vanaf Leeuwarden, Dokkum en Burgum de bruine borden met Camperpark Kuikhorne - winnaar NKC verkiezing camperlocatie van het jaar 2015 - ook chalets op het park - Let op: verwar deze locatie niet met "recreatiepark Kuikhorne", deze ligt aan de andere kant van het water - centrum 3km

• Kûkhernsterwei 31

9271 HD, De Westereen, Nederland
  • € 14,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

Het was weer thuis komen op jullie camperplaats. We voelen ons steeds heel welkom. Alles is prima verzorgd. Wie van fietsen houdt in een prachtige omgeving kan hier zijn hart ophalen. We hebben vijf dagen genoten. Hartelijke groet. Tot de volgende keer. Nely en Jan Baars.

J.E.G.Baars

Bedankt voor de mooie beoordeling fam. Baars! Fijn om te lezen dat jullie weer genoten hebben. We zien u graag terug!

Heerlijke camperplaats. wij stonden lekker aan de haven, veel ruimte. Het sanitair was ook prima in orde. Wij komen zeker nog eens terug.

Ytie-en-Jelle

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag terug!

• april 2022

Wij stonden hier drie nachten. Het was een winderig weekend. Mooi om aan het water te staan. Het sanitair is top. De beheerders zijn erg vriendelijk. Op het geluid van de trein na is het hier verder erg rustig. We hebben een heerlijk weekend gehad en veel gefietst.

TeLeCamp

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat jullie o.a. genoten hebben van de prachtige fietsomgeving! Graag tot een volgende keer.

Ytie-en-Jelle

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag terug!

• april 2022

TeLeCamp

• € 14,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

5 dagen

• Jachthaven in de buurt