De Westereen, Dantumadiel, Friesland, Nederland

Jachthaven/Camperpark Kuikhorne

Camperplaats bij de jachthaven - diverse plaatsen aan water, aan haven, op grasveld bij haven - stroom met muntautomaat - sloepverhuur - reserveren niet mogelijk - volg vanaf Leeuwarden, Dokkum en Burgum de bruine borden met Camperpark Kuikhorne - winnaar NKC verkiezing camperlocatie van het jaar 2015 - ook chalets op het park - Let op: verwar deze locatie niet met "recreatiepark Kuikhorne", deze ligt aan de andere kant van het water - centrum 3km

• Kûkhernsterwei 31

9271 HD, De Westereen, Nederland
  • € 14,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

Prachtige camperplaats aan de jachthaven met vriendelijke ontvangst. Dit is een plaats die echt rust uitstraalt en waar je langer wilt blijven dan eerst gepland. Alle voorzieningen zijn aanwezig en keurig onderhouden. Mooie plaats om van hieruit te starten met wandel- of fietstochten.

Leon&Yvon

Het was weer thuis komen op jullie camperplaats. We voelen ons steeds heel welkom. Alles is prima verzorgd. Wie van fietsen houdt in een prachtige omgeving kan hier zijn hart ophalen. We hebben vijf dagen genoten. Hartelijke groet. Tot de volgende keer. Nely en Jan Baars.

J.E.G.Baars

Bedankt voor de mooie beoordeling fam. Baars! Fijn om te lezen dat jullie weer genoten hebben. We zien u graag terug!

Heerlijke camperplaats. wij stonden lekker aan de haven, veel ruimte. Het sanitair was ook prima in orde. Wij komen zeker nog eens terug.

Ytie-en-Jelle

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag terug!

Ytie-en-Jelle

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zien u graag terug!

• € 14,00 • 15 mrt. t/m 1 nov.

5 dagen

• Jachthaven in de buurt