Jachthaven/Camperpark Kuikhorne

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Een daalders plekje. We stonden hier voor de eerste keer. Alles tiptop in orde, schoon en netjes. We troffen het want er was een kleintje dorpsfeest in de Westereen. Gezellige achtergrond muziek op een super camperplaats/jachthaven. Voor ons zeker een plaats om terug te komen. Klaas en Vera

• juli 2024

Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Vriendelijke mensen. Schoon sanitair. Plaatsen aan het water. Je kunt er vissen,fietsen en wandelen. Dorp op korte afstand voor de nodige boodschappen. Blij dat ik een camper heb.....dan heb ik een reden om naar Hans&Jitty toe te gaan. Kom beslist weer.

EddyBo

Hartelijk dank voor je bezoek en de mooie review EddyBo! Graag tot een volgende keer!

• juli 2024

wat een heerlijke cp alles is aanwezig wat je nodig hebt. mooie omgeving om te fietsen.

Kaarsemaker

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Kaarsemaker

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Jachthaven/Camperpark Kuikhorne