Jachthaven/Camperpark Kuikhorne

De Westereen, Dantumadiel, Friesland, Nederland

Jachthaven/Camperpark Kuikhorne

Camperplaats bij de jachthaven - diverse plaatsen aan water, aan haven, op grasveld bij haven - stroom met en zonder muntautomaat - sloepverhuur - reserveren niet mogelijk - volg vanaf Leeuwarden, Dokkum en Burgum de bruine borden met Camperpark Kuikhorne - winnaar NKC verkiezing camperlocatie van het jaar 2015 - ook chalets op het park - Let op: verwar ons niet met recreatiepark Kuikhorne, dit is op de andere kant van het water - centrum 3km

• Kûkhernsterwei 31

9271 HD, De Westereen, Nederland

• juni 2021

Gewoon een perfecte plek, keurig onderhouden, mooie ruime plekken, vriendelijke beheerders, top sanitair..... ja wat moet ik nog meer zeggen. 1,9 km van station, dus dag je Leeuwarden / Groningen is ook nog goed te doen. Een aanrader om te gaan eten of eten te bestellen is zeker Old Dutch!!

bartborst

Bedankt voor de mooie beoordeling! Leeuwarden en Groningen zijn zeker een bezoekje waard. Bedankt voor uw bezoek en graag tot ziens!

• juni 2021

geweldig camperplaats. Goede voorzieningen en goed verzorgd. Vriendelijke en behulpzame beheerders. We komen ieder jaar hier met veel plezier. Tina

klaasweg

Hartelijk dank voor de mooie review! We hopen u nog vaak te mogen ontvangen! Een mooie zomer toegewenst!

PiKoDiKo

Wat een prachtige review! Wat mooi om te lezen dat u onze camperplaats zo waardeert. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen! Een mooie zomer toegewenst!

5 dagen

• Jachthaven in de buurt