• juni 2024

Wat een prachtige camperplek; super vriendelijke eigenaars, keurig schoon sanitair, alles wat een camperaar wenst! Mooie ligging om te wandelen en te fietsen in de omgeving! Een aanrader!!! T van Son.

• juni 2024

Mooi, ruim opgezette nieuwe camperplek. Vriendelijke beheerders. Prima sanitair. Vandaag de officiële opening. We wensen jullie veel succes.

lisette.dissevelt

Dankjewel Lisette voor de mooie review. We wensen jullie nog heel veel veilige kilometers!

Camperplaats It Wâldhoekje