prima verharde, rustige plek, ook al hadden we wat pech met het weer. De prijs is iets omhoog gegaan. € 12,40 per nacht. Schoon sanitair in het havengebied, elektra voorhanden en goede WiFi. (Met dit weer hebben we daar gebruik van gemaakt. )

moedermiep

uitstekende plek, gratis stoom en goede WiFi. Wat wil je nog meer voor die prijs. Was alleen wel even zoeken naar waar je water kan tappen, is. in de wasmachine ruimte.

• april 2023

Mooi gelegen camperplaats bij natuurgebied en dorp met alle voorzieningen. Prijs conform informatie op deze app. Weinig storende omgevingsgeluiden. Prima sanitair en stroomvoorziening. Iets langer staan na 12.00 uur na overleg ook geen probleem.

• april 2023

Parking jachthaven Earnewald