Jachthaven De Welle

Heerenveen, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Een hele mooie plek vriendelijke haven meester. maar de stank was niet te harde. ik weer niet waar het van daan komt. jammer van zo. mooie plek

incefaro

Goedemiddag, Dank voor uw review. Tsja sommige dingen heb je niet in de hand. We hopen u toch weer eens te zien op onze mooie haven c.q. camperplek en we gaan er vanuit dat dit een incident is geweest. Met vriendelijke groet Team HWN

Een goede camperplaats maar maak de prijs 17 euro inclusief stroom dan waren het 5 sterren geworden. Verder een topper. Leuke stad en een mooi museum.

B-Asma

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor uw positieve review en voor de tip. Echter houden we de prijs graag zo laag mogelijk zodat we aantrekkelijk zijn en blijven. Je hebt dan de keus om al dan niet gebruik te maken van stroom. (en al de andere faciliteiten uiteraard.) Nogmaals dank en we zien u graag terug. Met vriendelijke groet Team HWN

En weer belanden we op deze CP. Wij vinden dit een fijne CP om te bezoeken. Vriendelijke en behulpzame haven personeel. Niks is te veel. Top sanitair. Water bij de CP. Stroom 1 euro!!! Water lozen en tappen. Supermarkt op 15 minuten fiets afstand. Leuk centrum. Wij komen hier graag....

janendiana

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mooie reactie, uiteraard zijn we daar erg blij mee. We hopen u in de toekomst weer te zien op onze mooie haven/camperplek. Met vriendelijke groet Team HWN Oant sjen!!

Jachthaven De Welle