Lekkum, Leeuwarden, Friesland, Nederland

Camperplaats Lekkum

locatie aan de rand van Leeuwarden - gebruik GPS-coördinaten - weids uitzicht over de landerijen, het dorp en de vaart Dokkumer EE - Lekkum 250m - winkels, musea en restaurants 2km - centrum 4km

• Mearsterpaed 6

9081 AK, Lekkum, Nederland

Fijne locatie voor een bezoek aan Leeuwarden en om prachtige fietstochten te maken! Goede WiFi en mooi sanitair. Supermarkt in de buurt en een vriendelijke ontvangst. We komen graag nog eens terug. Eef &Anny

Hubrecht

Het blijft een top plek,rust,stilte en ruimte. Dichtbij Leeuwarden en rondom Lekkum een prachtig fietsgebied. Alles wordt goed verzorgd . Bedankt, Lies en Tijmen.

Liestijm

Een wishful pitch met een hele aardige operator. Ik zou de plaats 5 sterren geven als het niet voor de vele honden was die de klok rond blaffen. We werden zelfs gestoord door het geblaf rond 01:00 uur 's nachts. Een goede tuinman moet krachtig optreden.

5 dagen