Jachthaven Lemmer Tacozijl

Lemmer, De Friese Meren, Friesland, Nederland

• juli 2024

Een heel propere aangename camperplaats. We waren zeer verrast na de negatieve revieuws! Vriendelijk personeel!Zeer gezellig en knus centrum op 2km. Het is prijzig maar proper. Jammer dat er voor stroom en douche nog bijbetaald moet worden. Maar al bij al een leuk plekje!

• juni 2024

wat een mooie plek om te staan met de camper je mag gebruik maken van het super mooie en schone toiletgebouw....klein stukje fietsen naar Lemmer-City erg gezellig....wij komen zeker een keer terug

• juli 2024

• juni 2024