Recreatie in de Tuin

Menaam, Waadhoeke, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

wij waren helemaal tevreden met deze camperplaats. goed en zeer schoon sanitair. iedere plaats stroom en waterpunt en vlakke verharde plaatsen met een stuk gras. complimenten, we komen zeker terug, waarschijnlijk morgen al. warme groet en een glimlach,

LekkerLopenTV

Erg fijn! Tot morgen dan! ;)

wat een mooie, rustige plek. goede ligging. kraaknet sanitair. hartelijk dank, komen zeker terug.

Erg fijn om te horen! Tot de volgende keer! Gr, Pieter Henk en Jannie

prachtige nieuwe cp , alle plaatsen voorzien van electra, water, mooi schoon sanitair.

Dank voor jullie positieve review! Tot ziens. Gr, Pieter Henk en Jannie

LekkerLopenTV

Erg fijn! Tot morgen dan! ;)

Erg fijn om te horen! Tot de volgende keer! Gr, Pieter Henk en Jannie

Dank voor jullie positieve review! Tot ziens. Gr, Pieter Henk en Jannie