Recreatie in de Tuin

Menaam, Waadhoeke, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Fijne plek met wijds uitzicht. Alles ging heel soepel. Check in via campercontact was makkelijk. Douchegebouw is nieuw en heel netjes. Eindelijk een douche met de afvoer op de juiste plek. Het is ons al met al heel goed bevallen.

HB63

Dank voor uw reactie en tot ziens!

Hoewel wij er in de stromende regen stonden was dit wel een prima, verharde plek. We waren blij met de online incheck mogelijkheid 😀 We hopen nog es terug te komen met mooier weer en dan lekker te gaan fietsen.

Vlotopwegmetdecamper

Helaas was het inderdaad slecht weer...maar! Daarvoor hebben we nu een elektrische auto in de verhuur zodat u alsnog leuke uitjes naar de stad kunt maken. Tot ziens!

Leuke Cp....... prima sanitair pas nieuw.. Leuk dorpje ...... Mooie omgeving ...... Kortom prima hier!!!!!

vleessie

Check! Goed om te horen! Tot de volgende keer!

HB63

Dank voor uw reactie en tot ziens!

vleessie

Check! Goed om te horen! Tot de volgende keer!

• Bitgumerdyk 5

9036 VS, Menaam, Nederland