Wat een heerlijke plaats, en wat kun je mooi fietsen langs het Tjeukemeer. Alleen jammer van de muggen.

JJAB

Leuke CP. Vriendelijk ontvangst door beheerder Jan. Lekker op gras staan. Goede voorzieningen. Mooi uitzicht op het water. Top plek...

jan19581965

We hebben hier 2 nachten gestaan aan de rand van het Tjeukermeer. Mooie plek, veel voorzieningen, voldoende sanitair. Vriendelijke beheerder. Voor stroom betaal je 3 euro per dag. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten. Vlak bij is een strandje waar je ook kan zwemmen in het Tjeukermeer.

Camping Haven Oosterzee