Het is een prachtige plek, zeer schoon en goed onderhouden, alles was in orde, we hebben er 2 rustige nachten gestaan en voelden ons helemaal op ons gemak, als het goed is komen we graag terug, Gudrun en Wilfried

Gugu-Willo

Ze hebben het prima voor mekaar. Keurig netjes en alles wat je maar wensen kunt. Top.

de-Busselkes

Wat een prachtige camperplaats mooi uitzicht over landerijen super nieuw en schoon sanitair en heelijk te fietsen om het Tjeukermeer en naar Lemmer. Komen zeker terug op nr 10.

Camperplaats 't Westeind