Deze nieuwe camperplaats is echt de moeite waard om te bezoeken. Heerlijk rustig en prachtig wijds uitzicht. Het sanitair is dik in orde. Het terrein zal nog verder worden ontwikkeld in het winterseizoen. Wij betaalden €20,- per nacht all inclusive.

merode

Ontvangst was zeer vriendelijk. Nog wel werkzaamheden, maar het word heel mooi met de vijver straks. Komen hier zeker nog terug.

Cheavyrico

4 dagen met veel genoegen gestaan op camperplaats Rijs met zeer ruime camperplekken. Houd je van rust, ruimte en wijdse uitzichten dan is dit een aanrader. Mooie fiets en wandel omgeving. Vriendelijke eigenaren. Sanitaire voorzieningen zijn prima. Wij hebben genoten van deze mini vakantie.

• Mientwei 18

8572 WB, Rijs, Nederland