Sibrandahus, Dantumadiel, Friesland, Nederland

Camperplaats Aan de Ee

Gelegen aan de "Dokkumer Ee" in Sijbrandahuis - Dokkum 3km - vrij uitzicht over de landerijen en over water - in 2021 nieuw sanitair gebouw klaar - centrum 1km

• Burdaarderstrjitwei 9

9106 GA, Sibrandahus, Nederland

wat een supergave plek en superlieve eigenaren. het sanitair is er geweldig en we konden zelfs een ijsje scoren wat heerlijk was met zonnig weer. Kortom een aanrader en een goede prijs.

TrijnieRemmeltIvo

Een prachtige plek aan het water, met weids uitzicht. Vriendelijke ontvangst en modern en zeer schoon sanitair. Verharde en ruime plekken. Het ultieme genieten kan beginnen, met op de achtergrond het kwaken van de kikkers in de sloot. Zeker voor herhaling vatbaar.

juniblom

Voor ons 5 sterren, zeker voor de rust en de goede wifi. Ze doen zeker hun best om de gasten het naar hun zin te brengen. We hadden ook geluk met het weer.