• juli 2024

prachtig nieuwe camperplaats, mooi aangelegd, vriendelijke eigenaren. het betaling systeem werkt werkt prima, kom je er niet uit, zoek een plekje, de eigenaar helpt je wel eens. wij komen zeker eens terug, ook al omdat St Anna een leuk dorp is, al moet het weer wel een beetje meewerken.

• juli 2024

Afgelopen week waren we een nacht op deze prachtige camperplaats. Ideaal gelegen direct aan het Elfstedenpad. Camper neergezet, ingecheckt via de Campercontact app, met de bus naar Ferwert en teruggelopen door het mooie Friese landschap naar Rembrandt & Saskia.

SjakieTet

prachtige camperplaats supper schoon sanitair winkels en restaurants op loop afstand

Camperpark Rembrandt & Saskia