Camperplaats Klaverveld

Sint Annaparochie, Het Bildt, Friesland, Nederland

Camperplaats Klaverveld

locatie bij een agrarisch bedrijf - natuur camper terrein in het buitengebied - rust en stilte - centrum 2km

• Langhuisterweg 43

9076 PL, Sint Annaparochie, Nederland
  • € 12,00 • 1 mei t/m 15 okt.

• augustus 2021

prima overnachting in de wijdsheid , de eigenaresse maakte zich zelf ongerust toen wij om 21.45 nog niet binnen waren..

Leisure-seeker

Beste Mevrouw,ja,het is waar,ik was best ongerust toen jullie,naar even naar Harlingen zouden fietsen,rond 21.45 nog niet binnen waren.

• juli 2021

Prachtige plek midden in de velden tussen Sint Annaparochie en Nij Altoenae. We voelden ons er meteen thuis en dat werd versterkt door de gastvrijheid van de eigenaar. Als je zelfvoorzienend bent (enkel stroom beschikbaar) is er geen betere plek. Rust en STILTE en één met de natuur.

Go-Dexter

Beste camperaars,was zeer leuk jullie te mogen ontvangen.Hoop dat jullie erg van jullie eerste tour hebben genoten.

• juni 2021

Beste camperaar,was heel leuk je weer te mogen ontvangen. Hopelijk kom je volgend jaar terug,om hier van de stilte en rust te genieten. Christine

• augustus 2021

• juli 2021

• juni 2021

• Langhuisterweg 43

9076 PL, Sint Annaparochie, Nederland

• € 12,00 • 1 mei t/m 15 okt.