Mooi uitzicht op weilanden en schaapjes. We stonden er alleen (helaas met regen en wind). Heerlijk (vegan) gegeten en in de nacht stikdonker. Wad op wandelafstand. We doen het nog een keer over met mooi weer!

Helgadehymer

Heerlijk twee nachten verbleven. Mooie plek, gastvrije mensen, fijn restaurant. De beheerder doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken!

Robin&Don

Kleine gastvrije overnachtingsplaats bij eetgelegenheid The Friezinn. Warm welkom, heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.

Hemisfeer - Nachttuin Westhoek, camperplaats