Camperpark Zwarte Haan

Sint Jacobiparochie, Waadhoeke, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

prima plek en vlakbij het wad. wat een rust. lekker gegeten bij het restaurant. kaart is prima, voor een ieder wat, vlees, vis en vega. gaan zeker op een ander moment weer terug.

Ruytertjes

Mooie campground. aardige en behulpzame eigenaren. Schoon. Het restaurant is geweldig. We komen zeker nog een keer aan.

• maart 2024

mooie landelijke plaats, goed uitgangspunt om te fietsen. camperplaats lijkt wat vervallen, hoop bandensporen in de grasstroken, beetje onderhoud kan geen kwaad.

• maart 2024

Camperpark Zwarte Haan