Jachthaven De Lemsterpoort

Sloten, De Friese Meren, Friesland, Nederland

Jachthaven De Lemsterpoort

locatie bij jachthaven - Let op: 0651087341 bellen [havenmeester] voor opening slagboom - de Lemsterpoort ligt tegen het monumentale Friese stadje Sloten - middenin het Friese merengebied - supermarkt/bushalte 700m - centrum 100m

• Jachthaven 7

8556 AM, Sloten, Nederland

• april 2021

• februari 2021

Camperplaats met verharde plaatsen afgezet met linten. Aan overkant cp vol met gestalde boten. met een korte camper is de draai echter prima te maken. Wij kregen de voicemail toen we belde. Het campingveld zag er drassig uit, was nu geen optie. Helaas maar doorgereden. Op zich leuke lokatie.

• december 2020

Op de verharde plaatsen is een lint gespannen. we konden wel op het 2e veld staan maar dat zag er drassig en modderig uit. Douche en wc is gesloten, mogelijkheid om water/wc te legen is gesloten. We konden wel stroom gebruiken. Jammer, we hadden iets meer verwacht en zijn doorgereden.

• april 2021

• februari 2021