Camperplaats Het Lindedal

Steggerda, Weststellingwerf, Friesland, Nederland

• juli 2024

Wat een rust en prachtig uitzicht. Ook hele mooie fietsroutes o.a langs de linde. Prima en bijzonder schoon sanitair met vriendelijke en behulpzame eigenaren. Een plek om terug te komen en dat gaan we ook doen.

• juni 2024

Een fantastische camperplaats. Rust en ruimte. Zeer vriendelijke eigenaren. Schitterend uitzicht. Alles is aanwezig. Zeer schoon. En dat voor maar 15 euro.

• juni 2024

Wat heb ik genoten van deze geweldig mooie ruime camperplaats met aardige vriendelijke eigenaren . En wat een schoon sanitair en het weer speelde ook mee . Waren top dagen . Tanja en Lyna 🐾🐾

• juli 2024

Camperplaats Het Lindedal