Steggerda, Weststellingwerf, Friesland, Nederland

Camperplaats Het Lindedal

Landelijke omgeving - uitzicht op natuurgebied It Fryske Gea - geen reservering mogelijk - betaling via envelop - landgoed "De Eese" - Koloniën van Weldadigheid (UNESCO Werelderfgoedlijst 2021) - Rotandorp Noordwolde - centrum 1.5km

• Buitenweg 15

8395 TD, Steggerda, Nederland
  • € 15,00 • 15 mrt. t/m 31 okt.

• september 2022

De vijf sterren meer dan waard als je net als ons van rust houdt. Zeer mooie nieuwe plek van alle gemakken voorzien, wat ons betreft een aanrader.

• september 2022

Meer moet dat niet zijn…..GEWELDIGE plek met een mooi wijds uitzicht. Wij komen zeker terug. Groet Henk en Janny.

• september 2022

Wat een heerlijke plek met fantastisch uitzicht. Rust en ruimte. Je hoort alleen de vogeltjes en het ruisen van de bomen. De zonsondergangen zijn prachtig. De ontvangst is zeer hartelijk. Kom zeker terug, een plekje om te onthouden. Bedankt voor jullie gastvrijheid! Groetjes Franny.

JaFradria

• € 15,00 • 15 mrt. t/m 31 okt.

7 dagen