Camperplaats Ureterp

Ureterp, Opsterland, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Een kort verblijf maar nu al genoten van de rust en de prachtig aangelegde plaats. Ondanks dat ik niet van honden hou, heeft het kleine hondje van de eigenaar heel veel plezier gegeven. Zo schattig om te zien hoe hij met de koeien speelde. Deze CP komt zeker bij onze favorieten!

c&a-vlie

Camperplek op een mooie en rustige locatie. Vriendelijke eigenaren. Het sanitair is nieuw en lekker fris. In de omgeving is het heerlijk fietsen. Met de hond kun je gelijk vanaf de camperplek wandelen.

Een mooie nieuwe camperplaats tussen de fruitbomen met uitstekende santiaire voorzieningen. Mooie fietsmogelijkheden bij de Duurswouderheide.

Camperplaats Ureterp