• juli 2024

Vanoma

Dank je wel voor de reactie Herman en Marieke, het doet mij goed om te lezen dat mijn oppas de camperplaats goed heeft beheerd en er ook voor de gasten is. Wat betreft de douche en de WC in één ruimte, dat is even niet anders en voor € 12,50 per nacht . . . . Frans

• juni 2024

Geweldige plek gezellige gastvrije eigenaar, heerlijke tijd gehad lekker kleinschalig. Fuortdo was ook een toevoeging tot de volgende kriebeltjes. Marjolein en Zilpah

Dank je wel Marjolein. Frans

• juni 2024

Nu 2x bij Frans mogen staan, wat een gastvrijheid. Een prachtige plek rondom de vijver. Het geluid van de weg viel ons 100% mee. Ik weet zeker dat wij nog vaak langskomen. Klaas en Gerda

Dank je wel voor de positieve review en tot de volgende keer. Frans

• juli 2024