Mooi lux , lekker rustig , mooie wandel en fietsroutes . Vriendelijke eigennaar goeie ontvangst , dropje op fietsafstand , drachten half uur fietsen . We kregen nog een mooie mat voor onze camper . Kort om super! Zeker voor herhaling vatbaar .

Dank je wel voor de positieve review. Frans

In mei 2024 2 nachten gestaan met onze buscamper. De ontvangst was hartelijk en de plek is geweldig. Wij komen zeker terug. Raymond en Anita

Dank je wel voor de positieve review. Frans

Al gelijk de eerste ontvangst was hartelijk. Eigenlijk vol maar er kon toch nog een plekje gemaakt worden. uiterst gemoedelijk klein diamantje onder de camperplaatsen. Voor herhaling vatbaar.

Dank je wel en wie weet tot ziens. Frans

Dank je wel en wie weet tot ziens. Frans