Camperplaats Op Het Eind

Wijnjewoude, Opsterland, Friesland, Nederland

Camperplaats Op Het Eind

locatie bij particulier op afgeschermde plek in tuin met vijver en sauna - duurzaam ingericht - groene stroomaansluiting - De Friese Wouden - reserveren mogelijk - wandelroutenetwerk 50m - fietsknooppunten 150m - kampvuur mogelijk - centrum 2km

• Opperhaudmare 2

9241 WD, Wijnjewoude, Nederland

• april 2021

Omsloten door een hek, bomen en geluidswal aan een meertje. Heel vriendelijke groetjes ontvangst. Er is voor liefhebbers veel vrijheid zoals nudisme. Tegen geringe vergoeding kan van de sauna gebruik worden gemaakt.

• april 2021

vrolijke Frans en een top plaats rust en een mooie vijver(meertje 🤔) had ons uitgenodigd om met zijn hond en die van ons een fijn stuk te gaan wandelen top!! we hadden besloten om ook nog een tweede dag te blijven staan. kortom een kleinschalig CP met alles erop en eraan. we will be back!!!! 😉

• maart 2021

Door Frans goed en vriendelijk ontvangen. Een geweldige plek waar we twee nachten hebben gestaan. Schone voorzieningen. Een goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsroutes.

• Stroom (unknownA)

• maart 2021