Afgelopen weekend hier gestaan met onze camper. heerlijke rustige plek. Iris is zeer vriendelijk en heel erg behulpzaam en geen vraag is haar teveel, contact met haar hebben wij dan ook als heels prettig ervaren. sanitair is netjes en word goed bijgehouden. wij gaan hier zeker vaker terug komen!

RainbowKite

Rustig gelegen. Verre uitzichten vanuit mobilhome. Telefonisch zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 Douche voor mannen en 1 douche voor vrouwen. Denk in de zomermaanden iets te weinig als het vol staat. Wij zonden er met 2 andere dus dat was zeker te doen.

De Appelhof, camperplaats & jachthaven