De Appelhof, camperplaats & jachthaven

Wommels, Littenseradiel, Friesland, Nederland

• juli 2024

Prachtige CP, ruime verharde plaatsen met ruim gazon voor de deur. Sanitair op zich compleet en schoon, maar qua opzet niet meer van deze tijd. Dorpsplein met winkels, prima restaurant en Jumbo en bakkerij op 100-200 m afstand!

• juli 2024

wat een welkom ,vriendelijk personeel, Fijne locatie goed verzorgd, en gezellig leuk dorpje, kregen ook nog twee lekkere appels aangeboden ivm naam locatie we komen zeker terug bedankt

• juli 2024

leuke nette camperplek. mooie plekjes met uitzicht, aan het water. schoon sanitair en douche. ik had de verkeerde dag geboekt en dit werd zonder problemen omgezet. contact via whatsapp. complimenten! 100 meter lopen tot een klein dorpje met supermarkt.

De Appelhof, camperplaats & jachthaven