In Maart geweest.Wat een lieve gezellige behulpzame mensen ! We voelde ons er ondanks het koude weer helemaal thuis. Alles gratis ( zelfs een bibliotheek in de schuur) maar je mag altijd een vrijwillige bijdrage doen. We komen zeker nog eens terug met mooier weer. Genoten!

pruisjesvolk

Vriendelijk ontvangst, één nacht gestaan, prima plek. Je mag een vrije gift doen, en dat hebben we gedaan! Geen toilet of wifi.

JP&J

Vriendelijk ontvangen, alles goed geregeld. Plek om te onthouden. Aanrader!

JP&J

Vriendelijk ontvangen, alles goed geregeld. Plek om te onthouden. Aanrader!

• Nijhuzumerdijk 3

8711 GS, Workum, Nederland