De echte prijzen staan op de site. ,plekken zijn rommelig . 40,00€ betaald voor 1 nacht ,als je via de mail reserveerd betaal je 12.00 € meer.. voor ons niet weer.

• oktober 2022

prima locatie als uitvalsbasis voor IJsselmeer en omliggende Friese steden. Camping doet als geheel wat gedateerd aan en plekken op het surfveld zijn relatief klein. Sanitair is netjes en schoon. Algehele indruk: gemiddeld.

• oktober 2022

hele mooie plek 2 nachten gestaan op het surfveld Hele aardige mensen daar Restaurant ter plaatse ok Elektriciteit, water en afvoer inbegrepen Douches moeten extra worden betaald Prijzen zijn ok We komen terug

Camping It Soal