Parking Caspar de Roblesdijk

Zurich, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

een simpel parkeer terreintje langs de doorgaande weg . erg veel overlast door de scooter jongetjes die stunten en racen over de doorgaande weg . wij zijn weer vertrokken .

Ad-F

Wat een mooie plek, met een picknickbank en vuilnisbakje. Rustig achter de zeedijk gelegen. Prijs € 6,15 bij de Züricher Bank te betalen. Kijk vooral naar de zonsondergang vanaf de zeedijk. We komen vast weer terug.

Parking Caspar de Roblesdijk