Voordat we de boot in Harlingen nemen hier een overnachting gehad. En bij terug komst hetzelfde! Prima rustig plekje en dat voor €6,15 Heerlijk dit soort plekjes.

Jan-en-Liesbeth

prima lokatie om naar Harlingen te gaan. voor de prijs hoef je het niet te laten. jammer dat er mede camperaars ( Nederlanders en Duitsers) die denken voor niks te kunnen staan.

zoom

prima locatie en kost 6.05 p.n Heerlijk wandelen bij de dijk, lekker uitwaaien. Naar Harlingen op de fiets prima te doen. Voor 1 of 2 nachtjes prima locatie.

Parking Caspar de Roblesdijk