• november 2023

Wij hebben er afgelopen nacht nog gestaan maar hij is eigenlijk gesloten vanaf 1 november tot 1 maart. Er komt een nieuwe eigenaar op. De prijzen voor volgend jaar zijn nog niet bekend. Prima cp met ruime plaatsen alleen heel erg drassig, hopelijk doet de nieuwe eigenaar daar wat aan.

Tukkers-On-Tour

Prima plek mooi in het groen en rustig. Aantal stroompunten aan de rand onder bomen. Gratis douche en wc. Rustig. We stonden er vannacht met 8campers mooi verspreid. Incl stroom voor €12. Nette prijs en vriendelijke uitbaters.

• november 2023

Oarig Appeltern