Appeltern, West Maas en Waal, Gelderland, Nederland

Camping Groene Eiland

ook kampeerplaatsen aanwezig, omgeven door water tegen diverse hogere tarieven [zie website] - veel mogelijkheden voor watersport - natuurgebied - fraai sanitair - honden aangelijnd - centrum 3km

• Lutenkampstraat 2

6629 KS, Appeltern, Nederland
  • € 21,40 • 1 apr. t/m 1 nov.

• Best Deal Camping Card, CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Gigantisch groot en veel vaste residenten. Wij kregen een mooie plaats aan het water, dit zonder meerprijs; met dank aan de vriendelijke dame aan de receptie. Mooie omgeving om te fietsen of wandelen. Ideale plaats in het voor- of naseizoen. Waarschijnlijk te druk hartje zomer. Aanrader.

Biljo

Grote maar zeer keurige camping. Wij hebben met de camper aan het water gestaan. Sanitair tip top. Brasserie heerlijk gegeten! In vakanties waarschijnlijk massaal dus die slaan we over. 😅. Komen hier zeker terug!

heel mooi gelegen. faciliteiten zijn super. echte aanrader

heel mooi gelegen. faciliteiten zijn super. echte aanrader

pipchino

• € 21,40 • 1 apr. t/m 1 nov.