Topplek. Op de terugweg vanuit Italië een fijne rustige locatie

RGeerts

Mooie camping, alles goed. Fijne fiets omgeving. Leuk om de stad te Doetichem te bezoeken.

ChaplinMovesMe

We betreuren het dat u uw verblijf en het contact zo heeft ervaren als u omschrijft. Met ingang van het nieuwe seizoen gaan wij de camperplaatsen anders verdelen waardoor ze allemaal even groot zijn. Het blijft echter zo, dat een reguliere campingplaats groter (120-140 m2) is. Maar daar betaal je dan ook meer voor. Ook zal de plaatsaanduiding worden aangepast zodat het duidelijker is. Als u reserveert via ons systeem kunnen wij zeker garanderen dat de plaats vrij blijft. Bij telefonisch contact kunnen we dat ook voor u doen, maar we hebben dan wel uw gegevens nodig. Wij vragen geen aanbetaling en u betaalt bij vertrek. Wij geven daarin veel vertrouwen aan onze campinggasten, maar daarvoor in de plaats vragen we wel een telefoonnummer om te kunnen bellen als er iets aan de hand is.

Topplek. Op de terugweg vanuit Italië een fijne rustige locatie

Camping de Hartjens