Camping de Hartjens

Azewijn, Montferland, Gelderland, Nederland

• juli 2024

Een mooie landelijke camping met groene camperplaatsen. We zijn vriendelijk ontvangen. Het sanitair is keurig. Er is veel info over wat er in de buurt te zien en te doen is. Leuke en mooie omgeving om te fietsen. Wij hebben totaal geen overlast ervaren door het naastgelegen bedrijf.

• juli 2024

Fijne camping met ruime plekken, de eigenaren Joery een Marije staan voor je kaar. Niks gemerkt van lawaai van de silo hiernaast. Het terras is altijd open en je bent vrij om daar te zitten, ook als je geen consumptie gebruikt. wat ons betreft voor deze prijs een dikke 10 Bertus en Wil

• juli 2024

Weer een paar heerlijke dagen gehad met onze camper. Fijne afsluiting van onze vakantie en onder het genot van een drankje met de eigenaren een leuke avond gehad. We komen hier graag weer een keer terug!

Camping de Hartjens