prima camping met 4 camperplaatsen met alle noodzakelijke voorzieningen alleen hadden wij de pech dat op 11 mei er een feest was met ongelofelijk veel bas geluid om gek van te worden, dit duurde helaas tot diep in de nacht.

Roelf-en-Cora

Vervelend dat u overlast heeft ervaren. Inderdaad was er op zaterdag een feestje in het dorp. Dit was aangekondigd en er was een vergunning voor. Omdat onze camping landelijk gelegen is en normaliter erg stil, hoor je dit soort geluiden extra. Gelukkig komen dit soort feestjes niet vaak voor en duren ze niet tot diep in de nacht maar het is vervelend als je er precies op dat moment bent en er overlast van ervaart.

heerlijke mini camping, mooi sanitair en ruime plekken. leuk terras voor een drankje, koekje en enkele avonden een hapje. wijn uit de streek verkrijgbaar. fietsafstand van de mooie bossen

Topplek. Op de terugweg vanuit Italië een fijne rustige locatie

Topplek. Op de terugweg vanuit Italië een fijne rustige locatie