Campertuin Beggelderhoeve

Breedenbroek, Oude IJsselstreek, Gelderland, Nederland

mcblack

Ja we hebben nog een hoop hele leuke en mooie ideeën voor de campertuin. We hopen de camperaars ieder jaar weer te kunnen verrassen in ons paradijs met mooie vernieuwingen. Niet alles verklappen😉. Bedankt voor jullie mooie review, gezellig dat jullie zijn geweest.

• juli 2024

Wij hebben twee dagen op deze prachtige plek gestaan. Aan- en afvoer perfect. We konden helemaal ontspannen en genieten van de rust en stilte. Zeer aardige lokale gastvrouw. Mooie fietstochten als uitgangspunt. Voor ons is de parkeerplaats een prachtige, liefdevolle oase. Duimen 👍

CaradoT138

Bedankt voor de mooie recensie, het was leuk om je te leren kennen. Bedankt dat je naar ons toe bent gekomen Lgr.🤗.

• juni 2024

Dankjewel voor je review en de tip. We hebben sinds kort een mooi bord bij de ingang gemaakt. Nu kan het hopenlijk niet meer missen. Stukje bij beetje wordt het allemaal steeds een beetje mooier en beter 😊

• juni 2024

Campertuin Beggelderhoeve