Doesburg, Gelderland, Nederland

Passantenhaven Doesburg

Let op: na gebruik camperplaats pas na 7 dagen weer gebruik mogelijk - voor navigatie: de straat Barend Ubbinkweg - 01/04-31/10: betaalautomaat of melden bij havenmeester voor sani, water en douche - jachthavenkaart mogelijk - 01/11-30/04 geen sanitair - bij storingen betalingspaal bellen 0313481313 - mosterdmuseum - centrum 500m

• Turfhaven

6981 BW, Doesburg, Nederland
  • € 0,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 13,20 • 1 apr. t/m 31 okt.

€ 0,00 • 1 nov. t/m 31 dec.

Kleine ruimte op de parkeerplaats. Behalve de elektriciteitspalen hebben we niets gevonden. Geen douches, toiletten, verwijdering, ook geen havenmeester. Dus reden we verder. Conclusie: niets voor ons, maar misschien voor jou. En onthoud altijd, camperchauffeurs zeggen hallo.

• februari 2022

Prima plek aan de haven en stroom voorziening . Via munten automaat €0,50. Nabij de stad.

• november 2021

leuke plek voor een tussenstop en bezoek aan het gezellige centrum vlakbij. In het weekend in October waren de 9 plaatsen bijna bezet, dus aardig populair. Wel een lange stroomkabel meenemen.

• februari 2022

• november 2021

Paullies

• € 0,00 • 1 jan. t/m 31 mrt.

€ 13,20 • 1 apr. t/m 31 okt.

€ 0,00 • 1 nov. t/m 31 dec.