• november 2023

Prachtige camper plaats! Zeer vriendelijke ontvangst. Schoon sanitair. Wij komen zeker terug!

Pauline-Wetting

Een super camperplaats! op de Dam konden we niet staan omdat er opnieuw geasfalteerd wordt. Overmorgen kun je weer op de Dam staan. wij staan nu in het veld, ook hier een prachtig uitzicht op de Waal! Sanitair is op het schip, erg netjes en schoon.

Harrie1957

niet geschikt voor zware campers,en langer als 8 meter,kleine plekjes en zeker niet netjes zijn dus gelijk omgedraaid 9/10/23

• november 2023

Camperlocatie De Veerdam