Wijndomein Erve Wisselink

Eibergen, Berkelland, Gelderland, Nederland

5van 5
  • juli 2024

Angievakantie2021

Dit is werkelijk een paradijsje in de mooie Achterhoek. Supervriendelijk ontvangst, prachtige ruime plekken, schoon sanitair, verse eitjes van de rondscharrelende kippetjes. En heerlijke wijn van de eigen wijngaard. Wat wil je nog meer? Meer dan genoeg te doen in de buurt. Een aanrader!!

RenateStreefkerk

Eigenlijk kwamen we hier ongepland, maar blij toe. Geen recht toe rechtaan vakken. maar heerlijk vrij tussen diverse groen bossages. Zeer keurig sanitair. Uiterst vriendelijk ontvangen.

5van 5
  • juli 2024