mooie camping,mocht kiezen camperplek van 17.50 of een camperplek van 30 euro aan het water. ik ben hier gekomen voor het geocachen. dus een plek van 17.50 is prima. mooi schoon sanitair. vriendelijke mensen

• april 2023

super mooie grote plekken! mooi aan het water gestaan.

• oktober 2022

6 camperplaatsen waarvan 1 geschikt voor camper met aanhanger. mooie locatie, fijn restaurant, zwembad, bowlingbaan en vriendelijke ontvangst. 2km lopen naar het mooie Elburg

• april 2023

super mooie grote plekken! mooi aan het water gestaan.

• oktober 2022

Recreatieoord Veluwe Strandbad