Vriendelijk welkom. Het regende veel en we kregen een goede plaats op verharde grond. Prachtig verwarmd en super schoon sanitair. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Een plek om te onthouden!

J.W.-Schuurman

Heel mooi sanitair. Fietsenstalling met oplaadpunten. Camperplaats met watertap en afvoer op de plaats. Wij waren hier eind mei begin juni. Helemaal niet druk . Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Elspeet is gezellig stadje met toffe eetgelegenheden.

Dentrekker67

In hoogseizoen spitsuur in toilet gebouw door gezinnen met veel kinderen. Kinderen spelen in en rond toilet gebouw en lopen bij je onder de luifel door. Als je van rust houdt dan voor of na de zomer ( school) vakantie gaan. Omgeving is mooi om te fietsen.

Camping de Meulebarg