Vannacht hier overnacht, prima rustige plek. Jammer dat er geen afvalbak staat. En als er faciliteiten waren dan was het helemaal een topplek. We hebben heerlijke gerookte forel gekocht bij de winkel. Een aanrader! € 6,00 voor de plek.

AnnTeun

Zoals gezegd rust en ruimte. ook prima voor de hond. vuilnis kun je goed kwijt en dat is de enige voorziening die wij nodig hebben.

• april 2023

ff nachtjes gestaan, dag voor saunabezoek bij veluwse bron. prima plekje voor een nachtje voor 6 eurootjes

• april 2023

Recreatiepark Forellenkwekerij 't Smallert