Basecamp, Gasterij Zondag

Garderen, Barneveld, Gelderland, Nederland

Basecamp, Gasterij Zondag

camperplaats naast Gasterij Zondag met natuur en rust - telefonisch aanmelden - honden aangelijnd - aparte hondenuitlaatplek - centrum 1km

• Apeldoornsestraat 165

3886 MN, Garderen, Nederland

• augustus 2021

Altijd weer een fijn plekje. Goeie uitvalsbasis voor mooie wandelingen over de Veluwe. Deze keer niet gegeten, maar de vorige keer was dat ook super!! Dit weekend weer genoten!

• juli 2021

basecamp gasterij zondag, zoals altijd weer hartelijk ontvangen. alles wat een camperaar nodig heeft is er. heerlijk gegeten in het restaurant een aanrader. J en L

• juli 2021

Mooie Camperplaats, volop ruimte door het grote veld. Geen toilet en douche zien we niet als nadeel, dat hebben we zelf aan boord, anders moet je op een camping gaan staan. Prijs is prima, en geluid van de weg, daar zijn we als weggebruiker mede schuldig aan dus daar moet je niet over klagen.

• augustus 2021

4 dagen