Camperpark Lingewaard

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• februari 2024

Hele ruime plaatsen verhard met gras. Toiletgebouw mooi, schoon maar onverwarmd. Terein is verlicht en bewaakt met camera. Goed servicepunt ook voor passanten. Stroom, douche, water, alles 1 euromunt. Verder contant betalen in envelop. 2km van dorp en einkels. Leuk fietsen in de omgeving .

• januari 2024

Hele luxe camperplaats met de voorzieningen van een camping. Mooi en schoon sanitair. Voor slechts 16 euro per nacht! Wij stonden hier 1 nacht omdat we op maandagmorgen op tijd in Arnhem moesten zijn voor een afspraak. Gewoon perfect!

• december 2023

Wij stonden hier de dag na Kerst. lekker rustig. Perfecte camperplaats; goede prijs en mooie, schone voorzieningen. Niets meer aan doen. Complimenten aan de beheerders!

• februari 2024

• januari 2024