Camperpark Lingewaard

Gendt, Lingewaard, Gelderland, Nederland

Camperpark Lingewaard

Camperpark in Betuwe - LET OP: reserveren niet mogelijk - fietsafstand van Arnhem en Nijmegen – 5 nachten verblijf = 4 betalen - betaling in cash of pinnen – euromunten voor betaalautomaten – gelegen naast visvijvers - kantine - terras - jeu de boules - centrum 2,5 km

• Zandvoort 64

6691 EM, Gendt, Nederland

Mooie ruime camper plaats, als men van rust houdt moet je daar niet wezen vanwege het verkeer dat er langs raast vooral s’nachts is het of ze de camper inrijden jammer. de camperplaats het beter bij de visvijver gepast daar is het een stuk rustiger.

Henny-Boone

op zich een mooie plek, grind én gras voor je deur wij hebben hier 2 nachten gestaan, één keer iemand zien "schoonmaken", binnen 10 min klaar. één douche was defect, dus dat was wel eens wachten en wat ik mij afvraag, waar betaal je eigenlijk voor als je stroom en douche nog apart moet betalen?

John-Doe

Mooie camperplaats met ruime door heggen afgescheiden plekken. Verhard met stuk gras er naast. Douchen kost 1 euro voor 5 minuten. Stroom is ook betaald, maar hebben we niet gebruikt. Rondom de camperplaats kun je heerlijk fietsen. Wij komen terug.

7 dagen