Camperpark Lingewaard

Gendt, Lingewaard, Gelderland, Nederland

Camperpark Lingewaard

Camperpark in de Betuwe - LET OP: reserveren niet mogelijk - fietsafstand van Arnhem en Nijmegen – 5 nachten verblijf = 4 betalen - betaling in cash of pinnen – euromunten voor betaalautomaten – gelegen naast visvijvers - kantine - terras - jeu de boules - centrum 2,5 km

• Zandvoort 66

6691 EM, Gendt, Nederland

• december 2021

• november 2021

Hazenleger

Dit is altijd een mooie camperplaats in prachtige omgeving waar we graag komen. Erg jammer is wel dat de douches gesloten zijn ivm lage bezetting.

wimkeontour

Geachte Wimkeontour, Fijn dat u ons camperpark mooi vindt in een prachtige omgeving en dat u graag bij ons komt. Daarom vinden wij het des te jammer dat u niet even wat beter heeft gekeken of anders contact gezocht had met de beheerder, want dan had deze u verteld dat het sanitair gewoon open is. Als er maar een paar bezoekers zijn, wordt hooguit 1 wc en 1 douche gesloten om kosten te besparen en daarmee het overnachtingstarief te kunnen handhaven. Teleurstelling is er aan onze zijde omdat u op basis van deze onjuiste constatering ons beoordeelt met een twee. Dat is zuur, als u wist wat er allemaal dient te gebeuren om het park op alle fronten netjes bij te houden, en waar wij altijd onze uiterste best voor doen. Tot slot, sanitaire voorzieningen zijn dus altijd en het gehele jaar open!

• december 2021

• november 2021