Wat een heerlijke rustige en ruime camperplaats. Lekkere douches. Wij komen hier zeker terug.

S&I

Wat een fijne plek. super vriendelijke eigenaren, die er alles aan doen om je verblijf leuk te maken. Keurig sanitair, ruime plekken. fietsenstalling en wasmachine en droger. Supergoede WiFi. En dat alles voor 18 euro.

pink-flamingo

prachtige C,P dicht bij Groenlo hartelijke ontvangst mooie plaatsen met Uitkijk op de velden wij hadden geluk om reeën te spotten prima sanitaire verzieningen zeker een aanrader

Camperplaats Groenlo