Natuurkampeerterrein Het Hallse Hull

Hall, Brummen, Gelderland, Nederland

prima camping vriendelijk ontvangst. sanitair is goed. jammer dat er vanavond een festival of dorp feest net bezig is. lijkt wel waar ik ook ga wel muziek of dat bass gedreun hoor. ach de weg nou ik hoor het niet. valt wel mee

Janenbeatrice

camping is nauwelijks een natuurcamping te noemen. ligt aan 2 kanten aan drukke doorgaande wegen. voorzieningen zijn redelijk tot goed. wij vinden prijs/kwaliteit verhouding niet goed. voor de prijs die we betaalden zijn er zeker betere opties in de buurt, ook wat betreft natuurlijke ligging

Map
Green Key eco-label