Harderwijk, Gelderland, Nederland

camperplaats bij skatebaan/sportvelden - centrum 1.2km

• Parkweg

3842, Harderwijk, Nederland

• oktober 2022

Ervaarden het rustig. Op fiets loopafstand centrum. Na mijn idee staan sommige campers er langdurig. Gewoon vast bewoond. Geeft vreemd gevoel. Voor ons was het een mooie tussenstop Harderwijk is heel mooi.

• oktober 2022

'Mixed parking' tussen scholen en sportvelden, aan een drukke doorgaande weg. De gehele dag door komt men overal vandaan en gaat men overal naar toe!

• februari 2022

we zijn hier vaker geweest, maar nooit met zo’n zware storm. dachten dat het veilig was, maar ontdekten ‘s morgens dat het hek was omgewaaid en gelukkig door een boompje was tegengehouden! Hier kan niemand iets aan doen, maar wel toevallig dat alleen dit hek was omgewaaid!

• februari 2022