vandaag ons toilet en vuilwater kunnen lozen. apparaat werkt goed. fijn dat er zulke serviceplekken zijn dat zouden er best wel meer mogen zijn.

jfvanWelie

Vandaag toilet en vuil water kunnen lozen. Automaat werkt. De poolse camper staat er nog steeds maar niet in de weg om het water te kunnen lozen. Water om de cassette te spoelen werkt. Prima voor een tussenstop.

• maart 2023

helaas wordt de plek als parkeerplaats gebruikt. En kun je niks. Jammer dat we hier naar toe gereden zijn.

• maart 2023

De Jong Caravans