Camperplaats de Garve

Hengelo, Bronckhorst, Gelderland, Nederland

• juli 2024

marsman

Top locatie. Camperplaats gereed. Camping nog in aanleg. Fantastische voorzieningen. Waardering v.w.b. camperplaats 5 sterren. Een nog weinig ontdekt pareltje! groet de Wiekers

7957BL

Een pareltje van een review! Hartelijk dank familie Wiekers voor deze lovende woorden. Fijn dat jullie zo ontzettend tevreden zijn. Hopelijk nog eens tot ziens.

DaanRoos

Hallo Daan/Roos, Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Bij ons kan, wie dat wil, de hele dag de natuur in. Lekker wandelen met de hond ( aangelijnd ) in het bos of met de mountainbike het bos door op het mtb-netwerk. Er is hier genoeg te ontdekken. Fijn dat wij jullie wederom mogen begroeten.

• juli 2024

Camperplaats de Garve