• januari 2024

Schitterende camperplek in de vorm van een vlinder 59 campers kunnen hier staan Zie mijn review van 6 juni 2023 we komen zeker terug

• januari 2024

Prachtig aangelegd Camperpark met verharde wegen. Uitmuntend sanitair en zeer goed onderhouden. Zeer vriendelijke en klantgerichte gastvrouw en gastheer. Bijzonder prettig om hier te verblijven en de omgeving te verkennen .

• januari 2024

mooi aangelegde camperplaats, vriendelijk ontvangen door waarnemend beheerder. prima sanitair.

Camperpark De Vlinder, Gelderland-Achterhoek