Hele fijne camping/camperplaats. Vriendelijke ontvangst. Top. Bep en Piet.

Super leuke mini camping Klein en snel vol dus reserveren gewenst Mooie omgeving voor te fietsen en dicht bij Harderwijk en Nunspeet waar het leuk toeven is prima sanitair en vriendelijke eigenaren We waren maar voor 1 nacht maar komen zeker terug om wat langer te blijven

Hele vriendelijke eigenaren. Was maar plaats voor 1 nacht maar we mochten de volgende dag wel voor huis parkeren indien nodig! superfrisse toiletten en een fijne ruime plek.

Swâlkers

Hele fijne camping/camperplaats. Vriendelijke ontvangst. Top. Bep en Piet.

SVR-Minicamping ‘t Hofje