• juni 2024

hele vriendelijke eigenaren, warme ontvangst en tussentijds heel behulpzaam. schoon sanitair, rustige camping. Harderwijk centrum in de buurt (20 minuutjes lopen) in de directe omgeving mooi wandel/fietsgebied.

• juni 2024

Goede en ruime plaatsen stroom bij de caravan of camper, goed sanitair en vriendelijk ontvangst en ook nog een mooi zitgelegenheid en vanaf hier op de fiets de omgeving verkennen

Bemacamp

Prima plek. Aardige ontvangst, ruime plaats en prima sanitair. We komen nog een keer terug bij beter weer; nu regende het pijpenstelen. Tot een volgende keer!

SVR-Minicamping ‘t Hofje