Hierden, Harderwijk, Gelderland, Nederland

De Doornekamp

Rust, veel groen - diverse tarieven en diverse ampères stroom zie website - reserveren mogelijk - schaakbord voor volwassenen - Jeu de boules baan - koersbalbaan - dartbanen - overdekte zitruimte - honden aangelijnd - langer verblijf mogelijk - zandverstuiving - centrum 1km

• Brouwersbosweg 1C

3849 NG, Hierden, Nederland

• augustus 2022

Heerlijke camperplek waar alles aanwezig is en ook nog eens met prachtig sanitair. Wij hadden zaterdag avond ook nog eens een heerlijk Chinees buffet voor slechts 10 euro. Samen me andere camperaars was dat heel gezellig. Wij waren hier voor de tweede keer en komen zeker terug.

• augustus 2022

Een mooie camperplaats, veel ruime plekken. mooi sanitair tegen een goede prijs. Het was een beetje onduidelijk hoe te betalen omdat je aanmeld via WhatsApp, maar is goed gekomen.

HenT-ontheroad

zeer mooie camperplaats. grasvelden gescheiden door hagen. nog nooit zo’n luxe sanitair gezien èn blinkend schoon. regendouche!!! bij kou kun je in de kapschuur zitten. diverse spelen op het terrein. En dat allemaal voor 18,00. Chapeau !