De Doornekamp

Hierden, Harderwijk, Gelderland, Nederland

• juni 2024

Toptopplaats. Alles keurig netjes en heel vriendelijke eigenaar. 3 dagen voorzien 6 dagen blijven en fietsen door prachtige natuur en gezellig Harderwijk. TOP

• juni 2024

Ruime plaatsen, goed verzorgd en dito sanitair. Jammer dat de snelweg op enige honderd meters afstand zo goed te horen is. Goede locatie om per fiets Harderwijk te bezoeken.

• juni 2024

Een mooie camperplaats met mooie grote plaatsen. Mooi sanitair maar ik heb in 3 dagen niemand zien schoonmaken. Ook het gras was erg lang op onze plaats. Jammer! 4 km fietsen naar Harderwijk. Goed te doen.

De Doornekamp