't Crumpse hoekje

Millingen aan de Rijn, Gelderland, Nederland

't Crumpse hoekje

camperlocatie in het Hart van de Gelderse Poort - check-out voor 11u - oplaadpunt voor elektrische fietsen - rustige omgeving - reservering op de dag van aankomst vanaf 9u - in buitengebied tegen de Duitse grens - natuurgebied de Millingerwaard - centrum 1km

• Crumpsestraat 28

6566 CV, Millingen aan de Rijn, Nederland

• maart 2021

‘sMiddags gebeld. ‘ik zet een pion neer’. Warm welkom. aardige eigenaresse. nette prijs. Nette plek met alles voorzien. Afwasplek zou nog fijn zijn. Nog een tip: neem cash geld mee want de 12€ (10+2voor de elektra) gaat in een envelop. In de douche gaan euro’s.

• februari 2021

gemaild voor een plaats, super ontvangst! vriendelijke gastvrouw. Wij blijven hier een paar dagen. Prachtige omgeving om te fietsen. sanitair toppie. houdt dit vast! wij komen zeker terug, maar eerst nog even genieten!

• februari 2021

Gastvrije, vriendelijke ontvangst met uitleg over de Cp en omgeving. Een Cp die alles heeft wat noodzakelijk is voor de camperaar. super schone douche, mooie fiets-wandel omgeving.

• maart 2021