't Crumpse hoekje

Millingen aan de Rijn, Gelderland, Nederland

• juni 2024

gastvrije beheerders die een erg nette CP hebben opgezet. nette voorzieningen die goed worden onderhouden. we hebben maar 1 overnachting hier gehad maar alles voldeed. een aanrader voor die gene die op zoek is naar landelijke rust.

een top CP.

Jos,Norg

Dit is onze 2de keer op deze ontspannen en gastvrije locatie. Lekker in de omgeving fietsen en wandelen. echte aanrader. Wel s ochtends even bellen of er plek is gezien we niet de enige zijn die dit pareltje hebben ontdekt.

een top CP.

't Crumpse hoekje