Dit is onze 2de keer op deze ontspannen en gastvrije locatie. Lekker in de omgeving fietsen en wandelen. echte aanrader. Wel s ochtends even bellen of er plek is gezien we niet de enige zijn die dit pareltje hebben ontdekt.

Dennis&Yvonne

leuke en rustige plaats zeer fijne dame en zeer behulpzaam en nog familie gevoel ❤️ een aanrader wij komen hier nog terug 👍 Groetjes van Nancy , Harry en natuurlijk onze Gucci

Nancy-Harry

Wij hebben van uit hier Pietenpad gewandeld. Geert en Jaqueline jullie mogen trots zijn op deze locatie bedankt voor de gastvrijheid.

't Crumpse hoekje