fantastische plek. prima uitvalsbasis om Amersfoort een omgeving te bezoeken met de fiets. wij komen zeker terug.

xandraH

Prachtig plekje en keurig onderhouden. Mooi startpunt voor fietstocht naar o.a. Amersfoort en Bunschoten Spakenburg. de toegangsweg langs de woning is wat krap. Er is wel een weg naast de woning, maar die is afgesloten. Waarom is niet duidelijk.

A-Veld

Beste, Wij mogen tot onze spijt voor de camperplaats geen gebruik meer maken van deze toegangsweg.

We zijn hier al een paar keer geweest. Het is een leuke plek om een paar dagen te verblijven. Je kan er prachtig fietsen en Nijkerk en Amersfoort ligt op fietsafstand.

Camperlocatie Stal Hiensch