Natuurkampeerterrein Nieuw Soerel

Nunspeet, Gelderland, Nederland

Natuurkampeerterrein Nieuw Soerel

Staatsbosbeheer terrein in boswachterij Nunspeet - op de Veluwe - wildobservatieplek - natuurkampeerkaart verplicht [verkrijgbaar op de locatie] - bijzettentje gratis - centrum 4km

• Pas-Opweg

8072, Nunspeet, Nederland
  • € 19,50 • 3 apr. t/m 1 okt.

Camping in mooie omgeving. Camperplaatsen zonder stroom in de middag geen schaduw. We betaalden € 31,00 per nacht voor 2 volwassenen en 1 kind van 4. Veel meer dan vermeld staat. Het toilet gebouw is erg vies en is tijdens ons verblijf ,2 nachten, niet schoongemaakt. En dat is in Corona tijd.

• juli 2020

Mooie plek maar snelweg hoor je goed. Je kunt niet zelf je plek uitkiezen met hond. Wij kregen plek 10 naast toiletgebouw toegewezen, hier stonk het naar riool. Erg duur voor wat je krijgt

• september 2019

Je hebt van die terreinen waar je steeds weer terug komt. Nou, dit is er Een van. Rustige omgeving. Ruime plaatsen. Douche’s okee. Veel fietspaden. Leuke plaatsen in de buurt. Echt kampeergevoel.

Tineke1959

Alle 14 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• juli 2020

• september 2019

Tineke1959

• € 19,50 • 3 apr. t/m 1 okt.