Eén nachtje hier gestaan. Fijne, kleine camping gelegen aan het water. Goed en schoon sanitair. Aanrader! Mooie fietsomgeving, met de fiets naar kasteel Amerongen geweest.

Selva24

Dankjewel voor deze mooie review. Fijn dat jullie onze camping aanraden.

LeBlancEnroute

Dankjewel voor jullie mooie review. Wij ontmoeten jullie graag weer in het nieuwe seizoen.

wat een fijne plek is dit. mooie ruime plekken, keurig sanitair en een heerlijk meer met strandje. eigenaren die er duidelijk veel plezier aan beleven om het de gasten naar de zin te maken. prachtige fietstochten te maken. supermarkt op fiets afstand. wij komen heel graag terug

IreneT

Dankjewel Irene voor deze mooie review. Wij ontmoeten u graag nog een keer op onze camping.

Selva24

Dankjewel voor deze mooie review. Fijn dat jullie onze camping aanraden.

SVR-camping het Strandje