• februari 2023

Twee mooie verharde plaatsen op een camping. Wel wat krap met inrijden. Let wel op voor je banden want de betonranden hebben scherpe randen. prachtig wandelen in de directe omgeving. De prijs van iets meer dan 30 euro heeft er voor gezorgd dat wij maar vier sterren kunnen geven.

PanoPeet

Dag mevrouw / meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. Hierdoor hebben we besloten het campertarief te verlagen. De plekken zijn nieuw en we moesten even aftasten wat handig en haalbaar was. Overigens hanteren wij altijd gedurende het gehele jaar dezelfde tarieven, dus ook in het hoogseizoen. Wellicht dat we elkaar nog eens zullen zien, dat zou wel erg leuk zijn! Hartelijke groeten Constans, namens Het Lorkenbos

• februari 2023

Vakantieoord Het Lorkenbos