Wat n mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. We hebben genoten…maar n wc/douche en een afwasplaats (op de begane grond ) zou toch een meerwaarden zijn,mensen betalen er graag voor😀😀 😀alsook n fietsenstalling🤷‍♂️ Nu al n topplaats 😀

guusje12

Mooie cp in rustige omgeving. Alles is netjes en je mag zelf een plek zoeken.. Plekken zijn verhard met gras. Jammer dat er geen wasgelegenheid en douche is. Op 200 meter van de cp kan je kano's huren.

zeer mooie camperplaats met mooi bedrijf en leuke mensen zeer aan te bevelen

zeer mooie camperplaats met mooi bedrijf en leuke mensen zeer aan te bevelen