Nette camping, mooi toilet voorzieningen en een lekkere ruime plaats op het grote veld. leuke ontvangst door de receptie medewerkster.

• mei 2022

je loopt vanaf de (grote) camping zo het bos in. (Pieterpad). fietsen, wandelen, hardlopen of de uitkijktoren beklimmen het kan allemaal. sanitair werkt met een electronisch systeem. verder heb je prima plekken en hondje kan mee. BBQ alleen met gas.

• maart 2022

Wij waren hier begin maart en hadden een mooie plek aan de rand van een heel groot veld. Goede sanitaire voorzieningen! Op de vertrekdag mochten we de camper op het veld laten toen we nog gingen wandelen.

• mei 2022

• maart 2022